diumenge, 29 de maig del 2016

CAMPAMENT AL CAMP D'APRENENTATGE ES PINARET Aquesta sortida tots junts ha estat un encert. Com a mestra em sento orgullosa dels i de les meus i meves alumnes. Allà han demostrat tots els progressos que han anat fent aquests dos anys que hem compartit junts. Han demostrat molta autonomia i molta responsabilitat. Els dies previs a la sortida ens vam organitzar les tasques què s'ahurien de fer durant l'estada. Tots i cada un d'ells i elles va demostrar una gran responsabilitat amb la seva feina assignada. Em van demostrar molta maduresa amb el seu comportament. Vam saber compartir i ajudar-nos. Ens ho vam passar molt bé amb les feines de l'hort i els animals de la granja. I ni què dir de l'excursió que vam fer a Santandria. Quína xalada banyar-se i jugar amb l'arena de la platja. Estic molt satisfeta de tots ells i elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada